Degelijke vrijetijdskleding en stevige schoenen zijn toereikend voor een comfortabele vaart. Tijdens de vaart gaan we even snel als de wind, waardoor het niet koud aanvoelt.
En dat was weer een mooie ballonavond.Vanavond een VIP met alles erop er eraan! ☕️vooraf, altijd een plekje bij het raam🤣 en natuurlijk 🍾 en 🥂 en het Betuws Ballon aandenken.Deze keer vertrokken uit Gorinchem samen met de PH-PAF en de PH-GRO de lucht in. Mooi na elkaar in een treintje vertrokken op koers richting Culemborg via Leerdam.Geland bij een hele vriendelijke landeigenaar die er al was voordat de crew terug was van de boerderij 😉. ... See MoreSee Less
Blijft het droog of toch niet......of toch wel.Meteo bellen, buienradar kijken, en overleg met de passagiers.Dan eerst aan de ☕️.De kans dat er een spatje na de landing zou kunnen vallen was er maar de passagiers waren duidelijk, we zijn niet van suiker🤣.Dus hop hop, mand uit de kar, ballon eraan, inflaten en weg.Geen strak blauwe, maar lucht maar mooie wolken waar het zonnetje doorheen kwam. De passagiers konden zelfs de skyline van (glashelder) Rotterdam zien met onder de mand de Waal die mooi glinsterde.Na 14 km werd een mooi landingsplekje tegen de Dijk in Ochten gevonden.Alles weer terug in de kar en dan tijd voor 🍾🥂 met op de achtergrond een prachtige zonsondergang 🌅 ... See MoreSee Less